با ما ارتباط برقرار کن
5 کتاب اسرارآمیز متافیزیک که کسی چیزی از آن نمی داند! 5 کتاب اسرارآمیز متافیزیک که کسی چیزی از آن نمی داند!

کتاب و ادبیات

۵ کتاب اسرارآمیز متافیزیک که کسی چیزی از آن نمی داند!

منتشر شده

روی

اکثر کتاب‌ها چه برای انتقال مفاهیم و یادگیری نوشته‌ شده باشند یا برای سرگرمی، باعث شگفتی و برانگیخته شدن احساسات ما می‌شوند.
اما برخی از آثار نوشته‌ شده به طرز عجیبی جذاب و حیرت‌ انگیز هستند. این جذابیت می‌تواند به دلیل منشأ متافیزیک یا نتایج غیرقابل‌ پیش‌بینی آن‌ها باشد.

۵- کتاب اورانتا Urantia

کتاب متافیزیک اورانتا Urantia

کتاب Urantia (اورانتا نام یک سیاره است) نیز ظاهراً هدایت‌ شده است. دکتر ویلیام سدلر گروه دریافت‌ کننده را رهبری می‌کرد.
این گروه به‌ صراحت اظهار داشت که آن‌ها و منابع نمی‌خواهند کسی را نویسنده کتاب بدانند و محتوا از نویسنده مهم‌تر است.

موضوع کتاب تقریباً همه‌ چیز را شامل می‌شود؛ خدا، تاریخ فوق‌العاده زمین، تکامل، دین و معنای معنویت. حتی شرحی از زندگی و تعالیم عیسی در آن وجود دارد.

این کتاب یک گزارش دقیق است، زیرا مستقیماً از شاهدان متافیزیکی آمده است؛ برخلاف انجیل که طی نسل‌های مختلف تحریف و دست‌کاری شد. آیا این کتاب می‌تواند جانشین کتاب مقدس باشد؟

۴- اثر انگشت خدایان

کتاب اثر انگشت خدایان

روزنامه‌ نگار انگلیسی گراهام هنکاک کتاب اثر انگشت خدایان را نوشته است. این کتاب جامع، روایت‌های تاریخی را به چالش می‌کشد. او به سراسر دنیا سفر کرد تا رازهایی که توسط گذشتگان باقی‌مانده بود را حل کند.

جست‌وجوی او با نقشه پیری ریس از قرن شانزدهم آغاز می‌شود که شکل زمین در قطب جنوب را نشان می‌دهد که نمی‌توانست از آن خبر داشته باشد، زیرا با یک کیلومتر یخ پوشیده شده بود. از آخرین عصر یخبندان در ۹۰۰۰ سال پیش، این قاره همواره از یخ پوشیده شده است.

پیشنهاد مطالعه:
5 کتاب روانشناسی که زندگی شما را تغییر می‌دهد!

با این سرنخ او به این نتیجه رسید که تمدن‌های باستانی انسان، دانش را از یک تمدن پیشرفته قدیمی‌تر که قادر به انجام کارهای دشوار مانند نقشه‌برداری جهانی بود، دریافت کرده است. شاید ما تاریخ را از یک ‌چشم‌انداز بسیار محدود دیده‌ایم.

۳- DMT: مولکول روح

کتاب DMT: مولکول روح

رابطه بین تجربه‌های روحی و مغز چیست؟ آیا می‌توان آن‌ها را با استفاده از داروهای روان‌گردان به وجود آورد؟ این‌ها سوالاتی هستند که ریک استرسمن سعی کرده در این کتاب به آن‌ها پاسخ دهد.
او می‌گوید که باید یک فرآیند فیزیکی برای تسهیل روند تجربه‌های عرفانی وجود داشته باشد و یک روان‌گردان درونی به‌ طور طبیعی در مغز وجود دارد. این ماده شیمیایی در لحظات خاصی مانند لحظات نزدیک به مرگ و سایر تجربیات عرفانی تولید می‌شود.
او با ذکر دلایل متعدد می‌گوید که این ماده شیمیایی DMT: مولکول روح است و باید بر روی آن تحقیقات انجام شود. استراسمن این تحقیق را در مورد انسان‌ها انجام داد. جلسات به طرز عجیبی تحت تأثیر آزمایش قرار گرفتند، به نظر می‌آمد روح از بدن جدا شده و با سرعت نور در فضا حرکت می‌کند.
آیا تجربیات عرفانی می‌تواند از طریق مراقبه کلیدی برای تجربه خروج روح از بدن باشد؟ یا این‌ها حقیقتاً ساخته ذهن هوشیار هستند؟

۲- سفرهایی به خارج از بدن

کتاب سفرهایی به خارج از بدن

کتاب سفرهایی به خارج از بدن در نوع خودش یکی از بهترین کتاب‌های عصر جدید است. رابرت مونرو یک تاجر بی‌دین بود که به‌ طور ناگهانی شروع به تجربه خارج شدن از بدنش کرد. او یک پزشک و روان‌شناس را ملاقات کرد و آن‌ها گفتند که او هیچ مشکلی ندارد.
او تصمیم گرفت تجربیات خود را از راه علمی مستند کند که منجر به نوشتن این کتاب شد. این کتاب پر از چیزهای شگفت‌ انگیز است که رابرت در سفرهایش کشف کرده است.

۱- صفحه‌های زمردی

کتاب صفحه‌های زمردی

همچنین در مصر باستان آمده است که صفحه‌های زمردی ظاهراً توسط Thoth ساخته‌ شده‌اند که نام دیگری از هرمس الهرامسه است. این می‌تواند بر اهمیت تعالیم او تأکید کند. صفحه‌های زمردی در قالب فرمت‌های شاعرانه که با استعاره پوشانده شده، دانش عرفانی را آموزش می‌دهند.
این کتاب نحوه ساخته‌ شدن هرم بزرگ با کمک نیروهای متافیزیک را توضیح می‌دهد. این کتاب نیز به وجود نظم بالاتری از زندگی اشاره می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:
5 نمایشگاه کتاب برتر در جهان

۵ دیدگاه

1 دیدگاه